I´m back

Har inte bloggat på några dagar nu. Har varit upptagen med annat och jobbat ganska mycket som vanligt. Men nu är det bara 8 jobbdagar kvar. Så skönt behöver verkligen lite ledighet nu. Så är det bara en vecka kvar tills jag får nya lägenheten :D Skriver på papprena på banken nästa onsdag och då ska jag köpa tapeter och färg också. Ska bli så himla kul och skönt!
Har haft lite kalas också, blev lite tårta och god mat. Jag fick lite grejer jag behöver till nya lägenheten. Så nu slipper jag att lägga pengarna på de själv så då kan jag ju köpa nått annat kul ;)
Idag innan jobbet satt jag och sydde på min klänning nu är det bara att lägga upp den kvar. Jag längtar tills jag får använda den för jag är så himmla nöjd med den. Riktigt stolt faktiskt om man får skryta lite?!!
Nae nu kanse man ska försöka sova även fast det är jäkligt svårt i den här lägenheten och det är inte bara jag som har det så nått fel måste de ju va eftersom det inte bara är jag...

Now and then I think of all the times you screwed me over
But had me believing it was always something that I'd done
But I don't wanna live that way
Reading into every word you say
You said that you could let it go
And I wouldn't catch you hung up on somebody that you used to know

Kommentera inlägget här :