Äntligen helg!!

Efter en lång och stressig vecka är det äntligen helg och de kommer bli bästa helgen på länge!!
Igår fixade i alla fall jag och Elle lite mer grejer till våran Australien resa, vi satt ett antal timmar för att överstätta bedömningsormuläret till engelska, de e tur att Elle är bra på engelska i alla fall för annars hade de tagit ännu längre tid än vad det gjorde. Så nu känns resan ännu närmare, vill verkligen åka nu!! Men det skulle va bra at få in lite stipendier också men de e väl bara att hålla tummarna :)
 
Nu har jag precis fixat naglarna innan mormor kommer och ska byta bil eftersom hon är så underbart snäll så jag får låna hennes i helgen, tack älskade mormor!! <3
Kanske skulle vara bra o jag hann med kompliteingen också på exam 2 i förra kursen för att slippa de nästa veckan men ska bara hitta insperationen nån stanns och fatta vad det är man ska komplitera men de lär ju inte dya upp nu. 
Jag måste hinna diska också innan jag lämnar stan för helgen så det är väl bästa at jag sätter fart!!
 
 
Ha en riktigt bra helg allihopa!
Vi hörs och ses i dina drömmar

 

 

Kommentera inlägget här :