Spökvandring

Haft en ganska hoppig dag, började med att träffa gruppen vid 9 för att göra klart manuset till våran pp-presentation. Sen blev de ett besöka för att förnya mitt recept och på råga med det, på väg dit spöregnade det så jag kom fram dyngsur och har gått blöt hela dagen, kul kul...
Sen for jag tillbaka till skolan för att plugga lite så nu är min examination 2 äntligen klar :D
Sen blev de ett möte 11.30 om utlands VFU, är så himla peppa att åka. Vill ju typ åka överallt men de lutar nog åt USA trotts allt efter att ha pratat med min syster om Australien. Så nu sitter jag och tittar på förskolor i USA, vill typ åka imorgon :P
Sen har jag hunnit med ett tandläkar besök också så nu har jag lagat mitt första håll, tusan vad obehagligt de e med bedövning håller ju typ på att kväva mig själv men nu håller den på att släppa iaf...
Och snart blir det att bege sig till Lisa för att käka lite tacos och sen beger vi oss mot skolan igen för att först se skräckfilm och sen blir det spökvandring. Var på det förra året också, så himla bra gjord den var då är sen dess lite rädd för clowner. Hoppas på att den är lika bra i år men de tror jag nog och är det en bättre film än sist kommer jag verkligen inte våga cykla hem sen :P
Nu ska jag nog ta en power napp i 20 minuter innan jag ska åka
Ha en trevlig kväll

Kommentera inlägget här :