Pyssel

Eftersom jag nu bor i Ringarum och är katt- och husvakt medans mina föräldrar är på Rhodos så passar jag på att fixa lite grejer som jag har tänkt att ha i lägenheten eftersom materialet ändå finns här.
Så igår gjorde jag en stege som ska agera klädhängare där hemma, jag måste dock göra om lite för att den ska få plats men det tycker jag bara är roligt så ser verkligen fram emot det! :)
 
Så här blev stegen men den kommer att göra sig bättre på plats så det kommer det bild på senare
 
 
I helgen gjorde jag även lite kort som man kan ge bort när någon fyller år eller bara för att det är trevligt ett ge bort ett kort med någon fin textet eller så.
Det här är inte alla men det är iaf ett smakprov på hur de ser ut
 


 
Sen har jag även en tanke på att jag ska ta ett gammalt fönster och slipa av färgen och sedan låta det vara omålat och ställa det på någon bänk eller nått hemma och hänga något fint på fönster eller så.
Jag får se lite hur det bli när det kommer på plats hemma.
 
Det finns så himla mycket finns som jag skulle vilja göra, det är synd bara att jag inte bor så stort eftersom det inte får plats så mycket, Men jag kan ju ställa ner grejerna i källaren och variera mig lite ibland så det blir lite förändringar hemma.
 
Det var vad jag hade
 
Tjingeling så länge
Taggar: inredning, pyssel;

Kommentera inlägget här :