Härliga sommar!!

Jag mår så himla bra av värmen som har kommit, så fort det är sol och vackert väder så piggnar jag alltid till lite och livet känns mycket lättare :)
 
Igår var det sista dagen i skolan på minst ett år, för i måndags tog jag beslutet om att ha minst ett års studieuppehåll av olika anledningar och det beslutet känns verkligen jätte bra. Medans alla andra firar att dom har fått sommarlov så firar jag livet som arbetslös ;) Men jag håller på att söka jobb för fullt så jag hoppas att det dyker upp något snart :)
Men jag älskar verkligen mina vänner och familj som stöttar mig i det här beslutet och som tror på det jag gör, tack för att ni finns! <3
 
Igår så blev min andra klänning färdig, det var lite pyssel med den och jag var till en början lite tveksam till om den verkligen skulle bli bra men jag blev sjukt nöjd!!! Den råkade dock bli lite kortare än vad jag tänkt mig då jag råkade klippa av lite för mycket, men det ska nog funka ändå ;)
 
 
Mitt andra mästerverk
 

Kommentera inlägget här :