Hemma

Efter 10 timmar på akuten inatt fick vi åka hem imorse vid 6. Jag fick ta en hel del prover och även göra lite andra tester så nu är mina stackars armer sönder stuckna. 
Alla prover och tester var tipptopp, de var till och med bättre än vad de brukar vara hos gravida ✌
Så det känns ju toppen att det inte var något allvarligt, men jag är glad över att vi åkte upp så vi fick det kollat. 

Andningen är fortfarande väldigt ansträngd så det känns sjukt jobbigt faktiskt. Men vi skulle hålla lite extra koll på det och höra av oss om det inte ger med sig. Jag ska också fortsätta med dubbel dos av min astmamedicin och även börja ta bricanylen dagligen. 

Jag känner väl lite sisådär med mediciner när man är gravid med både BM, astmasköterskan och läkaren sa att det är bättre att ta astmamedicinen så jag inte mår dåligt, för mår jag dåligt så gör ju även grodan det. Då väljer jag ju självklart att ta en ändå så pass viktigt medicin för mig för att jag ska orka med och nå bra. 



Kommentera inlägget här :