Tisdag

Förmiddagen var lugn och jag bara chillade för att orka med resten av dagen. Vet jag att jag ska iväg så försöker jag ta det lugnt innan så jag orkar bara pigg när vi åker iväg.  

Vid 14 hade vi tid hos barnmorskan och allt så bra ut. Dock var grodan lite bångstyrig när hon skulle lyssna på hjärtat. Det slog lite fort först så vi fick vänta lite så barnmorskan kunde lyssna igenom för att vara riktigt säker på att allt var som det skulle trots att hon inte var orolig för att något skulle vara fel. Så jag fick ligga där ett tag så grodan fick lugna ner sig men det kände hen inte alls för och fortsatte att böka runt där inne i magen.  Men efter mycket om och men så fick varnmorskan äntligen in en alldeles normal puls.
Inte för att jag var orolig men det känns ändå bra att hon väntade tills hon fick in en normal puls.
Men jag tror minnsann att det bor en envis liten bebis inne i magen 

Efter besöket hos barnmorskan plockade jag upp Amanda och styrde bilen mot Linköping. Där tog vi ett varv på ikano och ikea och bara tittade runt lite. Det är skönt att få komma iväg på en liten tripp och se något annat än bara Norrköping. 

Kommentera inlägget här :