Effektiv dag

Har hunnit med ganska mycket idag även fast jag var väldigt seg imorse.
Vaknade väldigt tidigt imorse men jag gick upp och fortsatte med dräkten tills på fredag så nu är den fördig :) Himla skönt att slippa tänka på det nu, är så himla pepp vill verkligen ha fredag nu!!!
Sen träffade jag fina Emelie och tig ett varv ute på Ingelsta och fixade lite ärenden och handlade lite mat eftersom det ekade i min kyl ;) Sen blev det några timmars slapp i soffan då jag gjorde klart min halsduk och mössa så nu kan jag äntligen använda det :) De gick väldigt snabbt en veckan för en halduk och en mössa de trodde jag inte eftersom jag har hållt på med ett par sockar i typ 10 år :P
Och idag är det tisdag så tig jag mig såklart i krgen och gick till friskis för att träna lite intervall flex, de e så himla jobbig men as kul!! Men de känns att man har kommit igång med träningen för det är inte alls lika jobbig nu som det var första gången. På väg till träningen gick jag förbi sy och sticka för att köpa garn till mina mormors rutor, har planerat att göra en filt. Men när jag kom hem uppräckte jag att min virknål var för liten så imorgon blir det att införskaffa sig en större så jag kommer igång med den. 
Nu sitter jag i soffan och tittar på ung och bortskämd, jag dör!! Dom kan ju ingenting typ. Hur tusan kommer dom att klara sig när dom flyttar hemifrån om dom någonsin kommer göra de...
 
 

Kommentera inlägget här :