Söndag kväll

Haft en ganska soft dag, vaknade skapligt och tittade lite på film innan jag lyxade till morgonen till med att baka scones. Var inte alls sugen på en shake till frukost idag. Drog lite senare ner till stan för att träffa fin Josefine. Vi tog årets sista Halvarsbesök, verkligen hur gott som helst så nu får vi vänta tills i vår med att gå dit igen.
När vi va på stan hittade jag äntligen en smal liten borste som jag vill ha när jag fixar naglarna så man kan måla tunna och små grejer. Så himla bra!! Så nu har jag fixat till naglarna lite, blev inte perfekt men ganska nöjd ändå :)
Sen fick jag lite middags sällskap. Men med vissa människor kan man visa mer känslor säga vad man tänker och jag behövde väll de vid det här laget så det var bra att du ringde och kom förbi. Även fast du kan va dryg så är du bra att ha ibland.
Snart börjar de någon film på 4:an så den har jag tänkt att titta på men de e så himla drygt att de e nyheter efter redan 1 timma... Men de e väl bara att gilla läget.
Ha en riktigt bra kväll, Puss & Kram skumbanan

Kommentera inlägget här :