11 måndader senare

Idag kommer äntligen min halvt handikappade syster hem efter att ha varit i Australien och Malaysia i 11 månader.
Det har varit mycket krångel med hennes hemresa och hon skulle egentligen ha kommit igår men eftersom man tydligen kan sälja mer biljetter till flyget än vad det finns platser så fick hon vänta ett dygn. Trots att hon verkligen behöver komma hem och får sjukvård eftersom dom i Malaysia inte kan sköta en bruten arm eller hantera sår som man ska.
Det ska iaf bli skönt att hon äntligen kommer hem för nu den sista tiden har jag faktiskt saknat henne sjukt mycket, jag tror att vi behövde vara ifrån varandra ett tag för att inse att vi faktiskt kan sakna varandra.
Så nu ska jag skriva järnet på min uppsats så jag hinner hem till mina föräldrar innan dom kommer dit.

Kommentera inlägget här :