Vätska

De 2,5 senaste veckorna har jag samlat på mig en heldag del vätska i kroppen. Det märktes först på mina fötter, sen kom händerna och nu börjar det även synas i ansiktet.  4kg har vågen gått upp på två veckor och det känns inte alls kul men samtidigt så vet jag ju att det kommer att försvinna väldigt fort när grodan väl har kommit sen. 
Jag har ändå klarat mig väldigt länge, endel blir ju svullna redan i vecka 30 om inte ännu tidigare så jag får väl ändå vara tacksam.  

Jag vet att jag borde använda stödstrumpor men jag kan inte ta på mig dom själv för tillfället då jag har så ont i mina händer och har jättesvårt att greppa och ta i. Krille försökte hjälpa mig på med dom imorse innan han skulle till skolan, men det gick inget vidare för honom haha, men han försökte i alla fall ❤

Kommentera inlägget här :