Lördag

Idag har vi haft en riktig myslördag. Efter en riktig skitnatt där Freja har varit skitarg haöva natten så vaknade typ två timmar innan resten av familjen så jag smög ut i vardagsrummet och kröp ner i soffan och tittade på nyhetsmorgon. Jag tycker det är fridfullt att ha det på medan man bara ligger och tar igen sig. 

Så när jag hörde att de började vakna till inne i sovrummet gick jag tillbaka för att mysa lite i sängen jag också. 
När vi vaknat till ordentligt och ätit frukost packade vi bara ihop oss för att bege oss ut till mina föräldrar i Ringarum där vi ska stanna tills imorgon.  

Här har vi myst ute i skogen i grillkåtan de skaffade sig för en månad sen och grillat korv. Supermysigt att bara sitta framför elden och få värma sig. 

Deg har även blivit ett besök hos Frejas gammelmormor, där det självklart blev fika 🙈 men det får tränas borg nästa vecka. 

Nu sitter vi här i soffan och Freja kämpar för att komma fram till katterna, men dom är inte lika förtjusta i henne som hon är i dom haha. Men det vänder förhoppningsvis någon gång. 
Kvällen kommer bli lugn och det är inget en trött småbarnsmamma klagar på diekt 😂

Kommentera inlägget här :