Systuga och bebismys

I ett par dagar har jag ägnat mig åt att sy lite kläder till kompisens lilla bebis som bara är ett par veckor. Jag hade redan börjat för ett par veckor sen men inte lagt så mycket energi på det, det är ju så mycket annat hela tiden. Sen älskar jag ju att sy men Freja går ju självklart före alla dagar i veckan! 

Men så för några dagar sen hörde hon av sig och ville ses och det är väl självklart att vi ville komma och mysa med lilla Ludvig. Så då blev det eld i baken på mig, så onsdags blev det både ett par byxor, en mössa och en dreglis gjord.

Så idag har vi varit ute på landet och bebismyst, Feja var inte så jätte imponerad men jag tyckte det var desto mysigare.
  

Jag blev supernöjd med resultatet och jag hoppas även att den nya ägaren är nöjd

Kommentera inlägget här :