Ett tag sen sist

Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag har inte riktigt haft energin till att skriva och jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om heller för den delen, så jag tar gärna emot förslag om vad ni vill läsa om ☺


Freja har hunnit bli 7,5 månad och utvecklingen går framåt varje dag. Hon är pågång att börja krypa men än är hon inte riktigt där. Hon har äntligen börjat med att äta mat också, vi kämpade i 3 månader med att hon skulle gilla annat än bröstmjölk och plötsligt en dag bara släppte det. Det var så himla efterlängtat att hon skulle börja med maten för jag kände mig så färdig med amningen när hon var runt 4-5 månader. Så nu ammar hon bara om kvällarna och nätterna och resten äter hon vanlig mat. 
Så det har verkligen hänt mycket med vår lilla tjej sen sist jag skrev. 


Skriv inläggstext 

Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge till nästa inlägg kommer och kom gärna med förslag som sagt där ni berättar vad ni vill läsa mer om 


Puss och kram skumbanan 

Kommentera inlägget här :