Happy birthday to me

I torsdags fyllde jag 27 men jag känner mig inte än dag äldre än 22, hehe 😉


Men eftersom Krille jobbade natten till torsdagen och till fredagen så sov ju han hela dagen. Så det blev inget firande i torsdags utan det fick bli igår istället. Men vad gör det egentligen?! 

Så igår hade vi kalas här hemma i flyttkaoset där våra familjer kom och vi åt lite mat och tårta ihop. Mer avancerat än så var det inte och det passar oss utmärkt. 

Och min älskade sambo hade pratar ihop sig med alla så dom skulle ge mig pengar till en bakmaskin som jag så länge har tjatat om. Så idag ska jag åka och titta ut en som jag vill ha 😍

Gårdagskvällen avslutades med minigolf och tyvärr fick jag stryk med 2 poäng. Men den ska jag ha revansch på idag innan han åker till jobbet 

Kommentarer :

#1: Maria O

Den där tårtan.... mumms!!

Svar: Den var 👌 dock väldigt söt
Olivia Hint

skriven

Kommentera inlägget här :