Ny vecka

Vecka 11 är uppstartad och det på bästa sätt, efter frukosten i morse drog jag och Freja iväg till gymmet. 

Det blev ett grymt rygg- och bicepspass och Freja skötte sig exemplariskt! Hon sköter sig själv medans jag tränar, men självklart har jag ett öga på henne hela tiden så hon inte gör sig illa eller är ivägen för någon annan.

Efter gymmet blev det en sväng på stan för att fixa lite ärenden innan det bar av hemåt för lite lunch. 

Med lite mat i magen så gjorde vi oss klara för att åka och veckohandla, så nu är vår kyl och frys fyllda igen. Det blev även ett stopp på Panduro för att inhandla lite grejer till Frejas kalasinbjudningar. Inte för att det ska bli något stort kalas men det är ju bara så roligt att pyssla! 
Så ikväll när Freja somnat vet jag vad jag gör, hehe 

Kommentera inlägget här :