28/7

Sitter och laddar för helgjobb, känner eegentligen inte alls för de är riktigt trött men det är bara 6 dagar kvar så sen får jag äntligen lite ledighet innan skolan börjar igen :)
Igår var jag på kolmården med tjejen jag är kontaktperson åt. Riktigt trevligt faktiskt har inte varit där på 100 år och vädret var skapligt eller de kunde ju ha varit bättre på förmiddagenn annars var det rikitgt fint. Och så fick vi ju gratis B & J och de sitter ju aldrig fel eftersom det är den godaste glassen som finns!!
På kvällen drog jag hem till päronen och har tagit de lite lugnt och sytt lite på min klänning. Försökte raka en av katterna också men hon var inte jätte samarbetsvillig så de blev inte jätte mkt klippt men vi gör ett nytt försök ikväll oh hoppas på att de går bättre.
Nu ska jag bara försöka få in lilltrollet innan jag åker och jobbar, han brukar inte vilja komma när man ropar utan dyker upp efter ett par timmar nä han själv känner för de. Annars får jag be momor att åka bort lite senare och släppa in honom eftersom mmma och pappa inte är hemma.

Kommentera inlägget här :