Ett år äldre och klokare

Idag blir jag hela 22 år, börjar känna mig gammal.... Eller sm jag råkade säga tdill min syster i Turkiet, om en månad fyller jag 20... eller oj jag menade 22 haha XD Blev lite fel där kanske.
Ska ner till stan och fika med Emelie innan jag drar till jobebt så de blir lite sällskap iaf :) Sen ikväll blir de ju utgång woho, de va ett tag sen jag var ute men de blir troligen ganska lugnt eftersom jag jobba imorogn, de känns verkligen ovanligt att säga att jag jobbar :P Jobbar ju för tusan typ varje dag. Men de blir ju som sagt pengar iaf. Men idag hade jg gärn jobbat morgon faktiskt så man kunde ha kommit igång tidigt sen. Men nu är det ju som e är och kvart i åtta är ju faktiskt inte så farligt de kunde ju ha varit 21 istället.
Nu ska jag locka klart håret och fixa lite annant innan jag susar iväg

Kommentera inlägget här :