Tröttare än tröttast

Fattar inte att jag är så himla trött mn de kan ju kanske bero på att jag inte kunde somna igår efter att ha tittat på det okända hehe ;)
och dum som man är fortsätter man att titta på medium, visst det är inte så obehagligt men efter det andra programet kanske det inte är det bästa :P
Snart är det dags att åka och besikta bilen, hoppas på att den går egenom utan problem. Innan ess ska jag in och köpa hobbyfärg så jag kn måla mina ramar som jag inhandlade igår. Vill få min fotovägg färdig, kan ju knappt bärga mig ;)
Sen ska jag handla lite också för jag har tänkt att baka iväll. Är på ett sånt himla bakhumör så om någon vill komma på fika är det bara att hojta till :)
Nu måste jag fixa mig lite innan jag måste åka
Skepp och hoj era landkrabbor

Kommentera inlägget här :