God fucking morgon

Jätte kul verkligen att vakna kvart i 6 av ett jäkla sms som ändå bara får än på dåligt humör... Det känns verkligen som en bra start på dagen, NOT! Jag får hoppas på att dagen kommer bli bättre än så här iaf.
Nu sitter jag och väntar på att de ska komma och kolla på badrummet, det är någon 2-års kontroll som ska göras eftersom dom bytte stammarna för 2år sen.
När de är fixat måste jag ner till skolan och scanna om boken eftersom jag det största klantarslet tydligen lyckades med någonting sist så hela boken inte kom med, men det är bara att se glad ut och göra det en gång till för det finns ju inget roligare att göra än att scanna böcker ;)
Och idag ska jag äntligen få åka hem till min familj så när jag har fixat allting som jag ska så styr bilen mot Ringarum för att fira påsk. Det ska bli grymt skönt att få komma hem lite! :)

Kommentera inlägget här :