Lyckligt lottad

Jag är så himla glad över att jag träffade Kristoffer! Han får mig verkligen att känna mig älskad och han får mig att må bra när jag mår dåligt.
Det känns bara så himla rätt med honom!
Jag är också lyckligt lottad som har så himla fina vänner som verkligen ställer upp när det behövs. Utan er hade jag aldrig tagit mig igenom den jobbiga period som jag hade. Även fast jag var tvungen att ta tag i mina egna problem och mitt liv så har ni ändå stöttat mig och det har verkligen hjälpt och varit välbehövligt.
Jag är också glad att jag har en familj som ställer upp när det behövs och som man kan åka hem till när man vill slippa all stress i stan.
Nu när jag mår bra igen märker jag verkligen hur mitt självförtroende och min självkänsla har växt. Jag har börjat tro på mig själv. Mina motgångar har verkligen gjort mig starkare och samtidigt som det var jobbigt så känner jag det även är bra. För på grund utav det har jag hamnat där jag är idag.
 
 
 
Taggar: familj, kärlek, livet, vänner;

Kommentera inlägget här :