Söndag

Vaknade runt halv sju imorse utav att jag var dyngsur pgs värmen så det var lika bra att gå upp och kasta på sig träningskläderna och ge sig ut på en pw innan frukost. Innan jag kom ut tyckte jag att det såg lite småkallt ut utomhus men gick ändå i bara linne och tur var väl det för det var betydligt varmare än vad det såg ut att vara. Efteråt dukade vi lite mysfrukost vid köksbordet och bara tog det lugnt en stud.När vi kände oss färdiga fixade vi till oss och åkte till Mio för att titta på soffa. Så nu har vi beställt en soffa som kommer lagom tills vi flyttar så det blir perfekt.Men jag skulle gärna vilja ha den redan nu faktiskt....Så här ser den ut fast våran är lite mörkare än den på bilden.
Och nu sitter jag på jobbet och jobbar 13-21 känner att jag bara vill hem för jag mår tusan inte bra i den här värmen när jag jobbar.

Kommentera inlägget här :